nedelja, 29. oktober 2017

Lonček božičnega zelenja / A Cup of Christmas Florals

Rdeča in zelena sta barvi, po katerih tudi sama najpogosteje posežem, ko izdelujem božično novoletne voščilnice. Tokrat sem iz predala potegnila vse odtenke teh dveh barv, ki jih imam v obliki Distress Inkov in jih uporabila za barvanje božičnega zelenja. Ker je zelenje ene izmed stvari, ki jih najraje barvam (Distress Ink Peeled Paint je moj najljubši odtenek, moji prsti pa so najpogosteje zeleni :), sem ga izrezala malo več in napolnila lonček ter še en mali šopek na okrogli osnovi, ki jo lahko uporabimo tudi kot tag.

Red and green are two of the traditional Christmas season colors. Today I pulled out all the red and green shades of Distress Inks I have and used it to make a cup of florals. I love coloring greenery and flowers so I die cut a little more and made a card and a smaller circle that can be used as a tag if we make a hole trough it. You can read more about the process by clicking here


Tole so vsi Distress odtenki, ki sem jih uporabila.


Za 3D efekt sem uporabila Nuvo dropse and tekoče perle. 


In tole je končni izdelek malo bolj od blizu.








Želim vam lepo nedeljo in prijetne dela proste dneve, ki sledijo v tem tednu. 

Anja Ž. 


Cottage Cutz izdelki, ki sem jih uporabila:





4 komentarji :

  1. Zelo lepi zimski dekoraciji na obeh voščilnicah. Lepo pašejo tudi 3d pikice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Anja, krasno si sestavila obe. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit šopek božičnega zelenja. Nuvo drops pa res naredijo neverjeten efekt.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je zeleno rdeča kombinacija s pridihom vintage rjave res tista prava božična kombinacija, ki me spominja na božične zgodbe, pesmi, filme in spomine iz otroških dni. :) V čudovit lonček si postavila bogato božično zelenje in pričarala praznično vzdušje.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com